Od 2015 roku pomaga branży spożywczej i wydawniczej, oferując sugestywne i apetyczne, stylizowane fotografie żywności do reklamy, kampanii w mediach społecznościowych, na strony internetowe lub do artykułów i książek o tematyce kulinarnej.
Współautorka książki „Smaki Gdańska” (2022, wyd. Bernardinum) – albumu kulinarnego prezentującego historyczne, gdańskie przepisy.
Zajmuje się również fotografią reklamową i produktową na potrzeby sklepów internetowych.
Od 2016 roku uczy, prowadząc zajęcia z fotografii reklamowej w formie szkoleń i warsztatów grupowych i indywidualnych, a także kursów on-line. Jako doświadczony nauczyciel, ma kontakt zarówno z osobami o zaawansowanej wiedzy jak i takimi, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fotografią. Dlatego wie, które aspekty mogą sprawiać problem i potrafi je w prosty sposób wyjaśnić. Lubi długo opowiadać i pisać o fotografii, a także zarażać swoją pasją innych.